De beste scooterzaak van NL in 2024
Malossi ECU Ontgrenst Minarelli AM6 Euro4 / Euro5
ECU Malossi
De Malossi ECU omzijlt de originele begrenzer en maakt het mogelijk om het toerental te verhogen naar 15000RPM, afhankelijk van de kracht van je motor.
Passend op onder andere:
- Vent Derapage 50 Euro4
- Vent Derapage 50 Euro5
- Beta RR 50 Euro4
- Beta RR 50 Euro5
- Fantic Enduro 50 Euro4
- Fantic Enduro 50 Euro5
- Rieju RS3 Euro4
- Rieju MRT50 Euro4
- Rieju MRT50 Euro5
- Sherco Factory 50 Euro4
- Sherco Factory 50 Euro5
Malossi SKU: 5518548B
ECU Malossi
De Malossi ECU omzijlt de originele begrenzer en maakt het mogelijk om het toerental te verhogen naar 15000RPM, afhankelijk van de kracht van je motor.
Passend op onder andere:
- Vent Derapage 50 Euro4
- Vent Derapage 50 Euro5
- Beta RR 50 Euro4
- Beta RR 50 Euro5
- Fantic Enduro 50 Euro4
- Fantic Enduro 50 Euro5
- Rieju RS3 Euro4
- Rieju MRT50 Euro4
- Rieju MRT50 Euro5
- Sherco Factory 50 Euro4
- Sherco Factory 50 Euro5
Malossi SKU: 5518548B
Installatie:
- Verwijder het zadel om bij de originele ECU te komen
- Maak de pluspool van de accu los (indien aanwezig)
- Draai de schroeven los waarmee de originele ECU is bevestigd
- Verwijder de ECU door de connector los te maken en opzij te trekken
- Sluit de Malossi ECU aan en schroef deze vast
- Sluit de pluspool van de accu weer aan (indien aanwezig)
- Monteer het zadel
- Je bent klaar om je brommer weer te gebruiken!
Malossi is er trots op de nieuwe Digitronic ECU met variabel ontstekingstijdstip te kunnen aanbieden!
Vergeleken met de originele ECU heeft Malossi de prestatiekaarten van het ontstekingstijdstip volledig gewijzigd en de toerentallimiet verhoogd naar 15.000 tpm.
De nieuwe Digitronic regelt het ontstekingstijdstip en de SAS-klep.
Ontstekingstijdstip prestatiekaart
Het ontstekingstijdstip wordt geregeld door een lineaire interpolatie van een driedimensionale prestatiekaart met 16 breekpunten voor het motortoerental en 8 breekpunten voor de motortemperatuur.
Prestatiekaart SAS-klep
De secundaire luchttoevoer naar de basis van het gasklephuis stelt het motormanagementsysteem in staat om de niet-lineariteit die typerend is voor carburateursystemen te compenseren.
De SAS-klep (secundaire luchtbron) wordt geregeld door de ECU, die een lineaire interpolatie uitvoert van een prestatiekaart met 16 breekpunten voor het motortoerental en 8 breekpunten voor de motortemperatuur.
De SAS-klep vermindert de uitstoot en optimaliseert de motorprestaties onder alle bedrijfsomstandigheden.
Ontworpen om plug & play te zijn, met andere woorden compatibel met de originele sensoren en actuatoren.
De kalibraties en fijnafstelling zorgen voor een duidelijke verbetering van de motorprestaties.
Timing afstellen
Toerentalbegrenzer : 15.000 RPM
- Artikelnummer
- C0602H-65429
- Merk
- Malossi